Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T08:26:17+01:00
Wrażliwość, delikatność, subtelność, dbałość o przyjaciół. Nikogo nie ocenia, jest prosty i skromny, stały w uczuciach, dyskretny i powściągliwy.Jego spojrzenie na świat jest świeże i czyste, nieskażone wiedzą, wpływem innych.
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T08:45:10+01:00
Mały książe był:
delikatny, miły, uczynny, pomocny, dbał o przyjaźń bo nie chciał dopuścić żeby ona się rozpadła,, subtelny, sympatyczny, koleżeński, czuły,
9 3 9