Odpowiedzi

2010-01-14T08:38:24+01:00
P=a*b
P=2/6* 5/6
P=10*6=60cm2
b)
P=(a*h):2
P=(3/2*2/6):2
P=6/12:2
P=3/12cm2

/to symbol pierwisatka;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T09:39:56+01:00
Nie napisalas miar wiec podam w j²

prostokat
2√6*5√6=2*10*6=60 j²

trojkat
jezeli wysokosc to 2√6 to
(3√2*2√6):2= 6√12:2=12√3:2=6√3 j²



roznica po miedzy mna a kolega wyzej jest taka ze kolega zapomnial wyciagnac pierwiastek z 3√12 co by mu dalo √12= √4 * √3) wiec mozna wyciagnac pierwiastek z 4, ktory da nam 2 i wyciagagnac go przed znak pierwiastka pamietajac aby pomnozyc go przez liczbe stojaca tam w tym wypadku 3