Odpowiedzi

2009-09-27T16:28:01+02:00
Czy pieniądze(podróż za pracą) są dla nas aż tak bardzo ważne aby wyruszyć w świat i zostawić rodzinę ?
Czym tak naprawdę jest miłosierdzie ?
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T17:29:24+02:00
Czy pieniądze to najważniejsza rzecz w życiu???
Czy warto opuszczać rodzinę tylko dla pieniędzy???
Czym tak naprawdę jest miłosierdzie????
Czy (ja) jestem człowiekiem wierzącym???
Co jest dla mnie ważniejsze rodzina czy pieniądze???
12 3 12