Jaki znak <,>, = nalezy wstawic w miejsce *
a) 3 do potegi 8 * 4 do potegi 8
b) 3 do potegi -8 * 4 do potegi -8
c) 3 do potegi 8 * 3 do potegi 9
d)3 do potegi -8 * 3 do potegi -9
e)5 do potegi 7 * 8 do potegi 7
f) 10 do potegi -7 * 10 do potegi -9
g) 8 do potegi -7 * 18 do potegi -7
h) 4 do potegi -9 * 2 do potegi -18

3

Odpowiedzi

2009-09-27T14:29:42+02:00
A) 3 do potegi 8 < 4 do potegi 8
b) 3 do potegi -8 > 4 do potegi -8
c) 3 do potegi 8 < 3 do potegi 9
d)3 do potegi -8 > 3 do potegi -9
e)5 do potegi 7 < 8 do potegi 7
f) 10 do potegi -7 > 10 do potegi -9
g) 8 do potegi -7 > 18 do potegi -7
h) 4 do potegi -9 = 2 do potegi -18
8 4 8
2009-09-27T14:30:38+02:00
A)<
b)>
c)<
d)>
e)<
f)>
g)>
h)>
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T14:55:08+02:00
A) 3 do potegi 8 < 4 do potegi 8
tam gdzie potegi równe a podstawa wieksza tam liczba wieksza
b) 3 do potegi -8 > 4 do potegi -8
(1/3)do pot 8 > (1/4) do pot 8
c) 3 do potegi 8 < 3 do potegi 9
tam gdzie wyzsza potega
d)3 do potegi -8 > 3 do potegi -9
(1/3)do pot 8 > (1/3) do pot 9
e)5 do potegi 7 < 8 do potegi 7tam gdzie potegi równe a podstawa wieksza tam liczba wieksza

f) 10 do potegi -7 > 10 do potegi -9
g) 8 do potegi -7 > 18 do potegi -7
h) 4 do potegi -9 = 2 do potegi -18
(2do2)do po -9=2 do -18
10 4 10