Odpowiedzi

2010-01-14T11:38:45+01:00

Kronika Polska Galla Anonima:


"Bóg Wszechmogący, który Zachariaszowi dał Chrzciciela i otworzył łono Sary, aby potomstwem Abrahamowym tę parę obdarzył”.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T11:43:04+01:00
Bóg wszechmogący udzielił królowi Bolesławowi tyle dzielności, potęgi i zwycięstw, ile w nim samym obaczył dobroci i sprawiedliwości wobec siebie oraz wobec innych... O to chodzi???