Odpowiedzi

2010-01-14T12:03:47+01:00
Zalety
1.Dostęp do komunikacji miejskiej
2.Rozrywka
3.Centra Handlowe
4.Możliwość dojazdu do szków

Wady
1.Duże stężenie dwutlenku węgla
2.Smog
3.Hałas
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T12:08:26+01:00
Zalety:
*duża różnorodność lokali usługowych
*szeroka gama rozrywki
*możliwość podjęcia dobrze płatnej pracy
*życie kulturalne jest dość dobrze rozwinięte
*lepsze perspektywy w życiu
*rozwinięta sieć transportu
*lepszy dostęp do oświaty (Uniwersytety, szkoły wyższe etc)
*większa swoboda w usługach medycznych (choć tutaj można polemizować :))
Wady:
*korki na ulicach
*zanieczyszczenia powietrza, rzek, terenów leśnych
*szeroka skala przestępczości
*przeludnienia
*wszyscy są dla siebie anonimowi

10 4 10