Odpowiedzi

2010-01-14T13:00:36+01:00
Nie posiadają kręgosłupa
brak tkanki kostnej w szkielecie
naskórek pokrywający ciało składa się z jednej warstwy
oddzielnie występujące układy moczowy i płciowy
rozmnażanie bezpłciowe i płciowe
występowanie w rozwoju przemiany pokoleń
występowanie wielu rodzajów symetrii ciała
2010-01-14T13:02:06+01:00
- Nie posiadają kręgosłupa..
- brak tkanki kostnej w szkielecie..
- naskórek pokrywający ciało składa się z jednej warstwy..
- występowanie wielu rodzajów symetrii ciała
- oddzielnie występujące układy moczowy i płciowy

Więcej nie wiem.. ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T13:02:30+01:00
-nie posiadają kręgosłupa;
-brak tkanki kostnej w szkielecie;
-naskórek pokrywający ciało składa się z jednej warstwy;
-oddzielnie występujące układy moczowy i płciowy;
-rozmnażanie bezpłciowe i płciowe;
-występowanie w rozwoju przemiany pokoleń;
-występowanie wielu rodzajów symetrii ciała.