Odpowiedzi

2010-01-14T13:20:30+01:00
Wymowa grup głosek ke, ge jak kie, gie, a kę, gę jak ke, ge (np.: nogie, rękie, kedy, kerować)
brak zmiękczenia głoski l (a więc: lytr, lysa, lymuzyna);
w zakresie fleksyjnym – końcówkę narzędnika liczby mnogiej –mi wymawia się –my.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T13:23:25+01:00
lytr, lysa, lymuzyna,nogie, rękie, kedy, kerować)
- gardy - gardzący
-- komunikować - przystąpić do I komunii świętej
- kaszkiet - czapka z daszkiem
- krepki - orzeźwiający
-lampucera - kobieta "lekkich obyczajów".
- latoś - tego roku
-napaś - nakarmić
-niemrawe - nieporadne
-na pieszko - na pieszo
- na przybość - na bosaka
7 4 7