Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T13:43:06+01:00
Życzliwość jest cechą powoli zatracaną w społeczeństwie, powodem tego jest zapewne bardzo szybki tryb życia.
Bycie życzliwym niesie za sobą same przyjemności. Satysfakcja jaką odczuwamy z niesienia dobra innym powinna być dla nas bardzo cenna. Jeśli my będziemy uprzejmi dla kogoś, wtedy automatycznie ta druga strona jest dla nas życzliwa. Złota myśl dotycząca uprzejmości : "Każdy powinien być uprzejmy,
bo nieuprzejmość to zło świata." D. Górnik
4 4 4
2010-01-14T13:43:59+01:00
Warto być życzliwym ponieważ ludzie będą taką osobe traktować z szacunkiem . Kiedy człowiek jest życzliwy ludzie także traktują go życzliwie i sprawiedliwie.
11 4 11
2010-01-14T13:44:19+01:00
Wszyscy powinniśmy byc życzliwi. Wtedy ludzie lepiej nas postrzegają. Jesteśmy przez nich lubiani i szanowani oraz oni są życzliwi dla nas. Będąc życzliwym człowiek sam czuje się lepiej, ma lepsze samopoczucie, sam się przez to dowartościowuje.
6 4 6