Odpowiedzi

2010-01-14T13:57:26+01:00
4²+8²=c²
16+64=c²
80=c²
c=4√5
P=4*6:2=16
16=4√5h:2
16=2√5h
8=√5h
h=8/5 √5
2010-01-14T14:06:56+01:00
C²= a² +b²
c²= 16 + 64
c² = 80
c = √80
c =4√5
wysokosc dzieli bok c na 2 rowne czesci i tu znowu twierdzenie pitagorasa
h²= b² - (1/2 c)²
h²= 64 - (2√5)²
h²= 64 - 20
h²= 44
h = √44
h = 2√11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:16:53+01:00
A - 4cm[kr. przyprost.]
b - 8cm[dl.przyprost.]
c - przeciwprostokątna
h - wysokość
a2 + b2 = c2
c2 = 80
c = 4 pierw. z 5

Wysokość dzieli przeciwpr. na dwa równe odcinki o długości
0.5c każda.
0.5c = 2pierw. z 5

h2 = b2 - 0.5c2
h2 = 64 - 20
h2 - 44
h = 2 pierw. z 11