Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:07:43+01:00
,,Lepiej być poczciwym niż urodziwym "
Lepiej miec poczciwe serce i byc dobrym niż miec urodę.
,,Życie składa się z drobiazgów"
Każdy namniejszy dobry uczynek w życiu jest ważny.
,,Często pod zgrzebną szatą,złote serce bije."
Często człowiek z skromnym ubiorem ma wielkie serce.

ja to tak rozumiem, mam nadzieje że pomogło ;)
21 4 21
2010-01-14T14:10:01+01:00
- Lepiej być mądrym niż pięknym ...
-Znaczy to , że co dzień masz dużo rożnych rzeczy do zrobienie czyli wiele drobiazgów ...
-Często zły człowiek ma dobre serce ...


6 3 6