Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:22:18+01:00
Decyzje podjęte przez Unię Europejską w sprawie połowu różnych gatunków ryb są spowodowane tym aby ustabilizowac ekosystem , czyli zapobieganie wyginięciu gatunków. Ponieważ za kilkanaście a może kilkadziesiąt lat pewne gatunki byłyby doszczętnie wytępione.Przykładem jest chocby popularne wśród akwarystów."nierorazbora Galaxy" w kilka lat praktycznie wyłowiono wszystkie osobniki.Również limit wprowadzono na takie gatunki jak : sieja ,sielawa , troc , szczupak.
2010-01-14T14:23:26+01:00
Bo gdyby każdy łowił bardzo dużo ryb to gatunek mógłby wyginąć.