Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:29:43+01:00
Jaszczurka zwinka-większość kontynentu europejskiego poza jego południowymi krańcami, Turcja, zachodnia Azja

Zimorodek- środkowa Europa, północna Afryka, południowa Azja

Dzięcioł Duży- Europa, środkowa Azja, północna Afryka

Ryjówka Aksamitna- środkowa i wschodnia Europa

Gronostaj- Europa, Azja, Ameryka Północna

Pozdrawiam ;)
2010-01-14T14:37:46+01:00
Jaszczurka występuje w większości państwach kontynentu europejskiego poza jego południowymi krańcami.
Nie występuje w :Włoszech, Hiszpanii, na Półwyspie Bałkańskim.

Zimorodek: w górach środkowej i południowej Europy

Dzięcioł duży: zamieszkuje większe lasy każdego typu - najchętniej jednak wybiera bory sosnowe.

Ryjówka aksamitna występuje w Środkowej i Wschodniej Europie a także w Skandynawii, na Wyspach Brytyjskich i we wschodniej Syberii oraz w Polsce

gronostaj -Polska , Azja i Ameryka Północna.