Odpowiedzi

2010-01-14T14:22:48+01:00
Rozwijanie umiejętniości jest potrzebne w całym swoim życiu jak np. w celach zawodowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:23:28+01:00
Swoje umiejętności należy rozwijać dlatego, że po pierwsze sami mamy wtedy satysfakcję z efektów, a po drugie w przyszłości może nam to sie bardzo przydać. Nie można zaprzepaszczać swoich talentów, bo później się tego żałuje.
2 3 2
2010-01-14T14:25:01+01:00
Dlatego że te umiejętności mogą nam się przydać gdy będziemy już dorośli.
Więc warto rozwijać swoje umiejętności po to by wiedzieć więcej gdy dorośniemy.
2 3 2