Odpowiedzi

2010-01-14T14:26:14+01:00
Na pewno chodzić do kościoła, modlić się rano i wieczorem, przestrzegać 10 przykazań Bożych, 5 przykazań kościelnych i nie wierzyć tylko na pokaz, ale nasza wiara musi płynąć prosto z serca. Nie wolno się także wstydzić swojej wiary, należy jej bronić, bo w przeciwnym wypadku będziemy nie katolikami a pseudokatolikami. A Pan Bóg patrzy na nas i wszystko sobie zapamiętuje. Nie można również zapomnieć o spowiedzi świętej! ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:31:01+01:00
Nalezy modlić sie,
nie wstydzić sie swojej wiary ,
pomagac potrzebujacym,
wywiązywac sie ze swoich podstawowych obowiązków,
nie byc cieżarem dla rodziców,
widziec przyjaciela w karzdym człowieku
1 5 1
2010-01-14T14:36:36+01:00
Aby zostać prawdziwym uczniem Chrustusa należy :
-przyjmować sakramenty św.
-modlić się
-chodzić do kościoła
-pomagać innym