Pan Piotr kupił 46m taśmy, abyprzywocować nią do podłogi brzegi wykładziny przedstawionych na rysunku. Do przymocowaniapierwszej zużył 20m taśmy. Czy wystarczy taśmy na przymocowanie drugiej wykładziny? Ile metrów pozostanie lub zabraknie?

A)Tak, pozostaną 4m.
B)Nie, zabrakną 2m.
C)Tak, pozostaną 2m.
D)Nie, zabraknie 8m.

Ps. Jeden dywan składa się z 5 kwadratów, a ten drugi z 7.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:47:38+01:00
2010-01-14T15:05:25+01:00
Wlaściwa odpowiedz to
a) tak pozostaną 4