Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:31:32+01:00
A) 12ax-x+a-10xa=2ax-x+a

b)10ab+3ab do drugiej potęgi+5ab do druguiej potęgi=10ab+8abdo druguiej potęgi

c)17x+8y-20xy+3x+15x do drugiej potęgi y do drugiej potegi+2-2y=20x+6y-20xy+ 15x do drugiej potęgi+2
1 5 1
2010-01-14T14:32:23+01:00
Zredukuj wyrazy podobne:
a) 12ax - x + a -10xa = 2ax - x - a
b)10ab + 3ab² + 5ab² = 10ab + 8ab²
c)17x + 8y - 20xy + 3x + 15x²y² +2 - 2y = 15x²y² - 20xy + 20x + 6y + 2
4 2 4