!Czy ktoś pomorze mi?
1.Miejsce czerpania wody dla wsi lub miasta
2.Wody zawierające sól kamienną i magnezową
3.Dawna nazwa źródła (do dzisiaj zachowana w niektórych nazwach miejscowości)
4.Ciepłe wody źródlane
5.Słynna miejscowość uzdrowiskowa położona na północ od Nowego Targu i na południe od Krakowa(należy wpisać pierwszy człon nazwy)
6Wody zawierające związki żelaza, sodu i wapna.
7.Może być mineralna, pitna lub źródlana
8.Dawna nazwa studni,a także miejscowości położonej przy granicy ze Słowacją(na południowy wschód od Nowego Sącza)

Czy ktoś wie pisać....
Proszę o pomoc RATUNKU

2

Odpowiedzi

2010-01-14T14:49:31+01:00
1ujść powierzchniowych
2Woda utleniona- rozwór wodny nadtlenku wodoru zawierający 3% nadtlenku wodoru
3zdrój
4cieplice

5 Nowy Targ
6 wody siarkowe
7woda
8krynica
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:54:05+01:00
Miałam to na przyrodzie xDD
1 ujście
2 solanki
3 zdrój
4 cieplice
5 rabka
6 szczawy
7 woda
8 krynica
24 4 24