Odpowiedzi

  • Ahna
  • Rozwiązujący
2010-01-14T14:48:37+01:00
X-cyfra ziesiątek
y-cyfra jednosci
10x=y-4\/10
10y+x=36+10x+y
19 1 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:53:09+01:00
X-cyfra jedności
x-4-cyfra dziesiątek
x*1+(x-4)*10-liczba dwucyfrowa
x*10+(x-4)*1-liczba z przestawionymi liczbami
10x+x-4-36=(x-4)*10+x*1
10x+x-4-36=10x-40+x
11x-10x-x=-40+40
0x=0

Równanie ma nieskończenie wiele wyników.
Te liczby:15,26,37,48,59

Zadanie ma 5 rozwiązań(bo jest 5 liczb)
9 5 9