Napisz pracę rozpoczynającą się słowami: Nigdy nie zapomnę tego dnia......
Może być dowolny temat


Dla ułatwienia jak ktoś jest w 6-klasie miał to niech sprawdzi w podręczniku podaje jeszcze str.100 zad 3 jakby coo???????*** Język polski podręcznik 6 "Między nami" Agnieszka Łuczak Anna Murdzek

Plissssssss kto pomoże dobrze dam najjjjjj
To na dzisiaj pośpieszcie się (14.01.2010 r)

3

Odpowiedzi

2010-01-14T14:57:30+01:00
Nigdy nie zapomnę tego dnia, kiedy poszłam do szkoły. Bardzo bałam się. Strach jednak szybko minoł. Poznałam wielu nowych osób. I choć mam ... lat nadal utrzymuje z nimi kontakt. Nigdy nie zawiodłam się na nich a oni na mnie. Zawsze gdy mamy jakieś problemy staramy sobie pomagać. Jestem szczęśliwą osobą, bo poznałam tych ludzi.
59 2 59
2010-01-14T15:05:32+01:00
Nigdy nie zapomnę tego dnia, gdy dostałam w szkole pierwszą szóstkę. Czułam, że wierzę w siebie i wiedziałam, iż naprawdę to umiem. Było to bardzo miłe uczucie. później się już przyzwyczaiłam, ale i tak zawsze jest mi bardzo przyjemnie jak dostaje takie oceny.
79 3 79
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:09:13+01:00
Nigdy nie zapomnę togo wspaniałego dnia, gdy dostałam małego szczeniaczka na urodziny.
Piesek zaszczekał do mnie a ja się odwróciłam i wzięłam go na ręce. Nazwałam go ..... Chyba spodobało mu się, zamerdał ogonkiem i polizał mnie po ręku. Na drugi dzień pojechaliśmy z rodzicami do sklepu przeznaczonego dla szczeniaków. Kupiłam mu karmę dla juniorów i duży kosz w którym będzie spał. Po obiedzie poszłam z nim na spacer do parku. Spuściłam pieska ze smyczy i usiadłam na ławkę. Po chwili ....... przybiegł do mnie. Wskoczył mi na ręce i strasznie głośno szczekał. Więc wróciłam z nim do domu. Przed kolacją wyszłam z nim przed dom, aby ...... się załatwił. Po chwili szczeniak warknął bo zobaczył małego kotka.Wróciłam z nim do dom.
Od tej pory piesek jest moim najlepszym przyjacielam.Nigdy tego dnia nie zapomnę.
84 4 84