1,do wyprodukowania 30 kg masla mleczarnia zuzywa 750 litrow mleka ile litrow mleka zuzyje ta mleczrnia do wyprodukowania 120 kg masla ?
2,ile dni minelo od dnia twoich urodzin do dzisiaj ? (urozilam sie w 1999)
3,na wadze są 3 duze pudełka i 8 malych jedno male pudelko wazy 38 g ile wazy duze pudelko wszystko razem wazy 505g

2

Odpowiedzi

2010-01-14T15:05:20+01:00
1.
120:30=4
4x750=3000[l]

2.2010- 1999=11
11x 355= 3905(przybliżona ilość bo nie wiem kiedy były lata przestępne )

3.
8x38=304[g]
505-304=201[g]
201:3=67[g]
Odp. Duże pudełko waży 67g.

Chyba dobrze
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:10:26+01:00
Zadanie 1
120:30=4
750x4=3000[l]- tyle litrów zużyjesz

odp. Zużyje 3000litrów mleka
zadanie 2
365x11=4015-tyle dni mineło od urodzenia

odp. mineło 4015 dni

zadanie 3

8x38=304 - tyle ważą małe pudełka
505-304=201 - tyle ważą duże pudełka
201:3=67 - tyle waży 1 duże pudełko

odp. duże pudełko waży 67 gram

wszystko jest dobrze zrobione