Odpowiedzi

2010-01-14T15:00:06+01:00
Środki stylistyczne, jak sama nazwa wskazuje, służą nadawcy do stylizowania wypowiedzi czyli nadawania jej odpowiedniego w stosunku do treści kształtu. Pozwalają one odbiorcy sklasyfikować dany tekst i rozpoznać go jako odpowiednią odmianę, styl bądź gatunek wypowiedzi.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T15:00:16+01:00
Środki stylistyczne, jak sama nazwa wskazuje, służą nadawcy do stylizowania wypowiedzi czyli nadawania jej odpowiedniego w stosunku do treści kształtu. Pozwalają one odbiorcy sklasyfikować dany tekst i rozpoznać go jako odpowiednią odmianę, styl bądź gatunek wypowiedzi.
4 5 4