Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:00:57+01:00
1cm-800000cm
1cm-8000m
1cm-8km

9*8km=72km
odp. rzeczywista odleglosc to 72km
2010-01-14T15:01:32+01:00
1:800.000
1cm-8km
9cm=x
x=9cm*8km(kreska ułamkowa) 1cm
cm skróć
x=72km

lub druga mozliwość

9cm*800.000cm=7200000cm
7200000cm=72km

Pozdro!!!!
2010-01-14T15:01:57+01:00
1cm-800000cm
1cm-8000m
1cm-8km

8km x 9=72km
0dp.Odległość z miasta C do miasta D w rzeczywistości ma długość 72km.