Na życie na lądzie wpływa wiele czynników. Z pośród podanych wybierz 2 główne, które decydują o występowaniu organizmów w środowisku lądowym.

Dostęmpność pokarmu , zawartość tlenu , podłoże , zawartość dwutlenku węgla , ilośc i dostęmpność wody , zawartość soli mineralnych , wiatr , światło , temperatura

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:02:59+01:00
Moim zdaniem jest to dostępność pokarmu i dostępność oraz ilość wody. (nie kazałaś opisywać wiec nie dawałam uzasadnienia).
1 5 1
2010-01-14T15:05:53+01:00
Moim zdaniem nie można żyć bez tlenu( można wytrzymać tylko kilka sekund, twardsi kilka minut) i wody.
1 5 1
2010-01-14T15:06:35+01:00
Zawartość tlenu - ponieważ bez niego zwierzęta lądowe nie mogły by przeżyć
Temperatura - wywierają one zasadniczy wpływ na rozwój roślin i życie zwierząt na lądzie.
5 1 5