Odpowiedzi

2009-09-27T15:17:29+02:00
A)√12=√4*3=2√3
√28=√4*7=2√7
√44=√11*4=2√11
√80=√4*20=2√20=2√4*5=4√5
√¼5=√5/4=
√20+√125 =√4*5 +√25*5=2√5+5√5=7√5
2009-09-27T15:18:56+02:00
A)√12=√4*3=2√3
√28=√4*7=2√7
√44=√11*4=2√11
√80=√4*20=2√20=2√4*5=4√5
√¼5√5/4=2√5
√20+√125 =√4*5 +√25*5=2√5+5√5=7√5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T15:20:03+02:00
A)√12= √4×3=2√3
√28=√4×7=2√7
√44=√4×11=2√11
√80=√4×20=2√20=2√4×5=4√5
√¼5=√5/4=2√5
√20+√125=√4×5+√25×5=2√5+5√5=7√5