Zad.1.
Wymień nazwy trzech najważniejszych surowców mineralnych wydobywanych na terenie Brazylii.
Zad.2.
Podaj nazwy dwóch największych okręgów przemysłowych Brazylii.
Zad.3.
Wymień po dwa przykłady roślin żywieniowych i plantacyjnych uprawianych w Brazylii.

3

Odpowiedzi

2010-01-14T15:15:33+01:00
1.Ropa naftowa, węgiel kamienny, rudy żelaza.
2.Okręg Minas Gerais,Sao Paulo, Rio de Janeiro
3.Kukurydza,kawa,bawełna,trzcina cukrowa.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:17:40+01:00
Zadanie 1 ;*
-ropa naftowa
-gaz ziemny
-węgiel kamienny

Zadanie2 ;*
-Sao Paulo
-Rio de Janeiro

Zadania3 ;*

PLANTACYJNE
-trzcina cukrowa
-soja
-kakaowiec

ŻYWIENIOWE
-kukurydza
-maniok
-ryż
49 4 49
2010-01-14T15:20:09+01:00
Surowce mineralne to:ruda żelaza,mangan,chrom,nikiel Okręgi przemysłowe to:Sao Paulo-Belo Horizonte-Rio de Janeiro, Rośliny żywieniowe to:kukurydza ,ryż fasola,
23 2 23