Miałeś zrobić dzisiaj zakupy. Zostaw twojemu koledze, z którym mieszkasz w czasie kursu językowego w Niemczech, krótką wiadomość, w któej:
-wyjaśnij, z jakiego powodu nie zrobisz zakupów
-podasz listę produktów, które on ma kupić,
-doradzisz, gdzie najlepiej zrobić te zakupy
-poinformujesz, gdzie zostawiasz pieniądze na zakpy.

Zadanie ma być w formie listu wszystko po niemecku. Interesuje mnie tylko część główna listu czyli wstęp, rozwinięcie, zakończenie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:58:34+01:00
Andreas,

ich kann nicht Einkäfe machen, weil heute ich länger in der Schule bleiben muss. Kauf: 1 Kilo Kartoffeln, 2 Kilo Zwiebeln, 0.5 Kilo Äpfeln und Birnen. Du solltest auf dem Markt Einkäfe machen. Das Geld wird im Schrank sein.

Adrian

Żaden translator, własna wiedza. Jeżeli chcesz, żebym przetłumaczył na PL pisz na PW
7 4 7
2010-01-14T22:04:04+01:00

Hallo Peter!

Ich sollte heute Einkaufen gehen, aber ich schaffe es nicht weil ich langer in der Schule bleiben muss. Ich bitte dich also heute noch Einkaufen zu gehen und folgende Ware zu kaufen:
-1 Broot, 100 g Wurst, Apfel , Gurken, 1 kg Mehl, Zucker und Orangensaft.
Ich schlage vor, dass du heute beim Aldi kaufst, weil da bissien billiger ist als bei Real.
Das Geld lasse ich in der Kuche liegen, in dritte Schublade neben das Kuhlschrank.

Danke in vorraus, bis spater

Igor
5 4 5