Odpowiedzi

2010-01-14T15:11:04+01:00
P= a do kwadratu
a=35dm=
P=35 do kwadratu = 1225 dm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:12:27+01:00
35dm:4=8,75
P=a*a
a+8,75
P=8,75*8,75=76,5625 dm kwadratowych
Odp:pole tego kwadratu wynosi 76,5625dm kwadratowych
2010-01-14T15:12:30+01:00
A- dlugosc boku kwadratu
l-obwod
p-pole kwadratu

l = 35 dm

l=4a
35 dm = 4a |:4
a= 8,75 dm

p=a²
p= (8,75 dm)²
p=76,5625 dm²

Odp.: Pole kwadratu wynosi 76,5625 dm².