Odpowiedzi

2010-01-14T15:35:25+01:00
Http://www.programosy.pl/program,solidconverter-pdf.html
polecam!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:53:25+01:00
Http://www.dobreprogramy.pl/Konwertery-i-generatory-PDF,Kategoria,Windows,57.html
albo spróbuj z konwertera online http://media-convert.com/pl/. Ten ostatni to nie wiem czy dokona konwersji (chociaż zna rozszerzenie *.pdf).
2010-01-14T20:56:32+01:00