Proszę pomóżcie!!!!!
Muszę mojemu chłopakowi napisać coś na dobranoc!! może to być wierszyk [byle nie z neta bo od razu zgłaszam spam!!!] musi tam pisać jak bardzo go kocham i jak bardzo jest dla mnie ważny.! i jak bardzo za nim tęsknię.. nie musi byc długi.. ale za krótki też być nie może!!

DAJE NAJ;P

help!!

2

Odpowiedzi

2010-01-14T15:14:49+01:00
Kochanie..
Zanim pójdziesz spać, chcę Ci powiedzieć jak bardzo Cie kocham ;*
Jesteś całym moim światem, tęsknię za Tobą jak nikt inny..
Kocham Cię z całego serducha ^^ ;*
Pragnę ujrzeć Cię, pocałować i szepnąć do uszka słodkie dwa słowa..
Kocham Cię ;**
Misiaku spokojnej nocki Ci życzę i kolorowych snów..


<podpis> ;)

może być ?
Przysięgam, że wymyśliłam sama..
5 minut i jest.. ^^

Pozdrawiam i wytrwałości życzę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:21:15+01:00
Na dobranoc dla Misia,
Buziaczki w pysia.
Śpij sobie słodko,
Moje Słonko ..
Popatrz na niebo , tam gwiazdek tysiące i jedno małe serduszko mocno kochające.
A to malutkie serce Ci powie,
że w tej właśnie chwili myślę o Tobie!
Kocham Cię Słoneczko!!