Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:15:32+01:00
Oznaczaja one że zawsze myślę o niej modlę się o niej i pamiętam o niej. Maryja Królowa Polski jest ważna dla mnie że każda modlitwę moją zaczynam od podziekowania właśnie jej za miniony dzień i proszę ją żeby kolejny dzien tez przyniósł mi tyle sukcesów co dzisiejszy bo ona zawsze jest przy nas czuwa nad nami i pamieta o nas
2010-01-14T15:28:44+01:00
Maryja jest matką wszystkich ludzi nawet moja do niej mogę się zwrócić o pomoc o zdrowie itd. Królowo Polskie bo powierzamy jej państwo i modlimy się do niej jeśli nam zagraża jakaś WOJNA CZY COŚ CZUWAM PAMIęTAM I JETEM PRZY TOBIE CZYLI że jesteś zawsze z ną w tych dobrych i złych dla ciebie chwilach nie odwracasz się jeśli jest ci źle i nie mówisz że ona cię opuściła