Przetłumaczcie mi na język angielski pliss tylko szybko i nie z internetu.! Present Perfect.!

1. Właśnie zobaczyłam pająka.
2.Czy on wypił już mleko?
3.My nie widzieliśmy go przez 5 lat.
4 Ona jeszcze nie przeczytała książki.
5.Spotykam się z przyjaciółmi od trzech lat.
6.Właśnie kupiłam nowy dom.
7.Czy ty kiedykolwiek widziałaś samolot?
8.Ona właśnie wygrała mecz.

Pilne!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:18:01+01:00
1. Właśnie zobaczyłam pająka.
2.Czy on wypił już mleko?
3.My nie widzieliśmy go przez 5 lat.
4 Ona jeszcze nie przeczytała książki.
5.Spotykam się z przyjaciółmi od trzech lat.
6.Właśnie kupiłam nowy dom.
7.Czy ty kiedykolwiek widziałaś samolot?
8.Ona właśnie wygrała mecz.

1. I just saw a spider.
2.Has he already drank the milk?
3.We haven't seen him for 5 years.
4 She hasn't read the book yet.
5.I have met with friends for three years.
6.I have already bought a new house.
7.Have you ever seen a plane?
8.She has just won the game.


Moje jest dobrze a to rozwiązanie to zrobione na tłumaczu google i to jeszcze nie dokładnie.Pfff.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T15:23:13+01:00
1. I just saw a spider.
2. Is he already drank the milk?
3. We have not seen him for 5 years.
4. She had not yet read the book.
5. I meet up with friends for three years.
6. I just bought a new house.
7. Have you ever seen a plane.
8. She just won the game.


Prosze a jak w jakimś wyrazie się pomyliłam to sorki ale myśle ,że jest dobrze.