Odpowiedzi

2010-01-14T15:20:00+01:00
Jest .. Rodzina , przyjaciele , chwile piękne , szczera przyjażn , miłośc.
nie ma .. tylko dobrych chwil , bo po dobrych zawsze są zle, trwales milosci , czasem jest ,ale pozniej dużo cieprienia..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:28:01+01:00
W życiu piękne jest to, że:
- jest: prawo z którego możemy skorzystać, miłość, przyjaźń, rodzina która zawsze nas wspiera, przyjaciele
- nie ma: w Polsce kary śmierci, prześladowań, osób którym wszystko uszłoby gładko tzn. w swoim czasie poniosą karę,