Z Kołoczka i odległej o 390 km miejscowości wyruszyły jednocześnie naprzeciw siebie dwa samochody.W samochodzie marki "Fiat", który jechał ze średnią prędkością 70km/h ,jechała Kasia z rodziną, a "Polonezem", jechał jej wujek ze średnią prędkością 60km/h.Jednocześnie dojechali do miejsca zamieszkania babci Kasi. Ile godzin trwała podróż? Ile kilometrów przejechał każdy samochód?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T11:06:19+01:00
Podróż trwała 3godz. Fiat przejechał 210km, a polonez 180km.
2010-01-15T17:33:00+01:00
Auta jechały 3godz fiat jechal 210km polonez 180