Odpowiedzi

2010-01-14T15:19:57+01:00
Wszystko płynie- czas zmienia wszystko, podobnie jak woda w rzecze, która nie stoi w miejscu tylko ulega prądom.

nie można dwa razy wejść do tej samej rzeki - jak wyżej. podczas swojej wędrówki rzeka toczy swe wody, zmieniając przy tym podłoże. nie możesz drugi raz stanąć w identycznym miejscu, gdyż zostaje ono zmienione.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:21:16+01:00
1.Wszystko na świecie podlega nieustannym przemianom.
2. Nie będzie drugiej takiej samej chwili.
3 5 3
2010-01-14T15:22:31+01:00
Zad.

1.wszystko na świecie jest zmienne, płynne, nietrwałe

2.Woda w rzece plynie. Jezeli utozsamimy wode z tymi chilami zdamy sobie sprawe, ze nie sposob tych chwil odnalezc.
4 5 4