Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T15:20:40+01:00
Tak no, bo smialy jest odwaznym, czyli nie boi sie podjac ryzyka, a kto nie sprobuje ten zaluje..
2 4 2
2010-01-14T15:22:18+01:00
Tak zgadzam się z tym stwierdzeniem poniewaz gdy jest sie nie smilym to mozna powiedziec ze jest sie odizoowanym od innych.Czlowiek nie smialy nie potrafi sie sprzeciwic.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:23:56+01:00
Tak moim zdaniem śmiałym szczęści sprzyja ponieważ osoby które są śmiałe mogą bardzo dużo w życiu osiągnąć. Kiedy osoba jest śmiała to bardzo szybko zawiązuje przyjaźnie z innymi oraz lepiej radzi sobie w życiu niż osoba nieśmiała
2 5 2