Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:25:49+01:00
Słownik ortograficzny,
pełen słów liczny,
poprawi błąd ortograficznie nielogiczny.

Gdy nie wiesz co znaczy słowo,
musisz znaczenia uczyć się na nowo,
słownik języka polskiego wytłumaczy ci to bombowo.

Fraza jakaś niezrozumiała,
i cała klasa się zastanawiała,
lecz odpowiedź w słowniku wyszukała.

Pozdrawiam ;)
2 4 2
2010-01-14T15:30:48+01:00
-geograficznego
-niemieckiego
-ekologiczny
1 1 1