Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T15:29:24+01:00
A) w cm²:
24dm² = 2400cm²
8 m² = 80 000cm²
75,4dm² = 7 540cm²
1,2m² = 12 000cm²

B) w arach
600m² = 6a
2400m² = 24a
3600m² = 36a
24000m² = 240a

C) w hektarach:
500 a = 5ha
4200 a = 42ha
30 000m² 300a = 3ha
155 000m² = 1 550a = 1,55ha
1 5 1
2010-01-14T15:36:42+01:00
Wyraź:
A) w cm²:
24dm² = 24dm²*100 = 2400 cm²
8 m² = 8 m² *10.000 cm² = 80.000 cm²
75,4d dm² = 75,4 dm² *100 cm² = 7540 cm²
1,2m²= 1,2 m² * 10.000 cm² = 12.000 cm²

B) w arach 1 a = 100 m²
600m² = 600m² : 100 = 6 a
2400m² = 2400m² : 100 = 24 a
3600m² = 3600m² : 100 = 36 a
24000m² = 24000m² : 100 = 240 a

C) w hektarach: 1 ha = 100 a = 10.000 m²
500 a = 500 a : 100 = 5 ha
4200 a = 4200 a : 100 = 42 ha
30 000m² = 30 000m² :10.000 m² = 3 ha
155 000m²= 155.000 m² : 10.000 m² = 15,5 ha