Odpowiedzi

2010-01-14T15:26:37+01:00
Coś jest kwestią czasu- czyli jakaś rzec zależy od czasu ..
Byc na czasie- byc na topie, byc w modzie , życ terazniejszoscią
trzymac probe czasu- wsztrzymac czas
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:27:13+01:00
1. coś jest kwestią czasu- oznacza to, że np. rozwiązanie jakiegoś problemu jest tylko kwestią czasu, czyli zależne od czasu. Wiemy, że to coś się wydarzy, ale nie wiemy kiedy.
2. być na czasie- być np. modnie ubranym robić modne rzeczy, coś co w danym okresie jest popularne, w modzie.
3. wytrzymać próbę czasu- np. związek wytrzyma próbę czasu życia na odległość, mimo długiej rozłąki. To znaczy, że czas nie ma znaczenia i jesteśmy wstanie z nim wygrać.
3 2 3