Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:29:24+01:00
На праздник с родителями ездили на озеро. Когда мы были в часе езды от озера, машина остановилась. Не за минуту, а микроавтобус врезался в нашей. Я был в шоке. Ударил головой о переднее сиденье и мои ноги, странно искаженную. Боль была страшная. Моя мама плакала. Через 5 минут машина скорой помощи. Они взяли нас в больницу. Выяснилось, что у меня сломана нога, мозг ударных папу и маму сломала руку и повернул ногу. А во втором автомобиле, если никому ничего не случилось. Только царапины и синяки. Наша поездка не была стрельба, в результате чего в машине, и призвал разрушения. Не забывайте, праздники на жизнь.
_________________________________
W Wakacje jechałem z rodzicami nad jezioro. Gdy byliśmy godzinę drogi od jeziora, samochód stanął. Nie minęła minuta, a mini bus walnął w nasz. Byłem w szoku. Walnąłem głową w przednie siedzenie oraz moja noga, dziwnie się wykrzywiła. Ból był potworny. Moja mama krzyknęła. Po 5 minutach przyjechała karetka. Zawieźli nas do szpitala. Okazało się, że mam złamaną nogę, tata wstrząśnienie mózgu, a mama złamała rękę i skręciła kostkę. Zaś w drugim samochodzie nikomu się nic nie stało. Tylko zadrapania i siniaki. Nasz wyjazd stał się nie wypałem, który skończył się kasacją samochodu i złamaniami. Nie zapomnę tych wakacji do końca życia.
2010-01-17T15:30:07+01:00
Вчера я принял участье в ДТП, которые произошло в соседнем городе. Во время ведения машины я не подумал, что из перпендикулярной улицы с большой скоростью выпадет идиот в быстрой машине, не подчиняющийся законом дорожного движения - к сожалению, такое случилось. Он не успел остановить машину и ударил прямо в заднюю часть кузова моей Лады. Счастливо, никто не получил ранений.

Wczoraj uczestniczyłem w wypadku samochodowym, który miał miejsce w sąsiednim mieście. Prowadząc samochód, nie przewidziałem, że z ulicy prostopadłej do mojej wyskoczy idiota w szybkim samochodzie, nie podporządkowujący się zasadom ruchu drogowego, niestety, tak się stało. Nie zdążył zatrzymać samochodu i uderzył prosto w tylną część nadwozia mojej Łady. Na szczęście, nikt nie został ranny.

--
chciałem tylko powiedzieć, że w przeciwieństwie do sasha 2209, nie posługuję się translatorem.