Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T15:32:05+01:00
Moim zdaniem, nie warto oglądać seriale ponieważ, w niektórych znajdują się elementy grozy ( takie jak bijatyki czy strzelaniny ), niekiedy występuje krew a także martwi ludzie. Seriale dzielą się na różne kryminalne, miłosne ale tych też nie należy oglądać w zbyt duzych ilościach, ponieważ nastolatki które oglądają tego typu sceny wyobrażają sobie nie wiadomo co i naśladuja to. Trzecim argumentem i chyba najwazniejszym jest to że dzieci ogladając seriale kryminalne naśaladują je w szkole i dochodzi do dramatycznych zdarzeń.
1 1 1
2010-01-14T15:32:10+01:00
Według mnie waro ogladac seriale poniewaz mozemy sie cos dowiedziec a pozatym nauczyc
1 1 1