Odpowiedzi

2010-01-14T15:38:30+01:00
40 g - 0,4 kg
146kg - 14600 dag
12t - 1200000 dag
890 mg - 0,00000089 t
103 g - 0,000103 t
44 mg - 0,0044 dag
902 g - 90,2 dag
14 dag - 140 g
125 g - 0,125 mg
39 mg - 0,039 g
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:40:41+01:00
40 g -0,04kg
146 kg-14 600dag
12t- 1 200 000 dag
890mg- 8,9 × 10-7 tony
103g- 0,000103 tony
44mg- 0,0044 dekagrama
902g-90,2 dekagrama
14dag -140 gramów
125g -125 000 miligramów
39mg-0,039 grama
10 4 10
2010-01-14T15:48:12+01:00


40 g - 0,04 kg
146kg - 14600 dag
12t - 1200000 dag
890 mg - 8.9×10-7t
103g - 0.000103t
44mg - 0.0044 dag
902g - 90.2 dag
14dag - 140g
125g - 125000 mg
39mg - 0.039 g
6 3 6