Odpowiedzi

2010-01-14T15:36:14+01:00
Plantacja-uży obszar terenu przeznaczony pod uprawę jednej rośliny.
uprawia sie:
# trzcinę cukrową
# kawę
# herbatę
# kauczukowiec
# bawełnę
# banany
# tytoń
# buraki cukrow
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:37:01+01:00
Plantacja - duży obszar terenu przeznaczony pod uprawę rośliny.

W Brazylii uprawia się :
kawę, bawełnę, kakaowce, trzcinę cukrową, ryż, maniok, kukurydzę.
Pozdrawiam! :)



2 3 2
2010-01-14T15:38:36+01:00
PLANTACJA - duży obszar terenu przeznaczony pod uprawę jednej rośliny (monokultura).........
Plantacje występują głównie w krajach gorących stref klimatycznych:)

co uprawia się w brazyli??-uprawia sie tam Kawę
2 1 2