Odpowiedzi

2010-01-14T15:47:01+01:00
Dróga przyprostokątna ma długość 7, a przeciwprostokątna na 14:)

ps myślę ze dobrze:0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:50:17+01:00
Musisz sobie to narysować i dorysować do tego trójkąta drugi tak by wyszedł trójkąt równoboczny. i wtedy 12=a{3}/2 /*2
24=a{3}/:{3}
24/{3}=a
24{3}/3=8{3}
wiec drugi bok to 8{3}
a kolejny to 4{3}

a-bok utworzony z dwóch trójkątów
{3}-pierwiastek z 3