Odpowiedzi

2010-01-14T15:43:13+01:00
CO=12+16=28u
Cl2O7=2*35+7*16=70+112=182u
C6H12O6=6*12+12+6*16=72+12+96=180u
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:44:07+01:00
A)CO
CO=12u+16u=28u
b)Cl207
Cl2O7=(35u*2)+(16u*7)=70u+112u=182u
c)C6H12O6
C6H12O6=(12u*6)+(1u*12)+(16u*6)= 72u+12u+96u=180u
2010-01-14T15:44:56+01:00
CO - 12 u + 16 u = 28u
Cl2O7- 2*35u + 7*16 u= 70 u + 112u = 182 u
C6H12O6= 6*12 + 1*12 + 6*16= 72 u + 12u + 96u= 180u