Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:42:56+01:00
Witam! bardzo chetnie zapraszam do pelnej przygod i niespodziewanych zwrotow akcji lektury :
"ten obcy".
2010-01-14T15:45:01+01:00
Lektura ,,Ten Obcy" jest książka która pozwoli czytelnikom przeżyć razem z Zenkiem,Marianem,Ulą,Pestką i Julkiem przeżyć ich niezwykłe przygody.
Pozwala ona rozwinąć wyobraźnie,ponieważ....
Czytelnicy mogą dowiedzieć się z niej o problemach dzieci....
Z każdej z przygód można wyciągnąć wnioski i morał


Dalej rozwiń wpisując wybrane fragmenty ksiązki;]
2010-01-14T15:47:10+01:00
,,Ten Obcy,,

Zapraszamy do kupna książki Ten obcy.
Jest to bardzo fajna książka ma wiele przygód oraz zdarzeń.
Jest to najlepsza książka w sprzedaży.