Odpowiedzi

2010-01-14T15:46:10+01:00
Opowiesc o synu marnotrawnym jest bardzo podobna do dzisiejszych czasow. czesto spotykam ludzi biednych ktorzy oszczedzaja nawet okruszki. lecz gdy tylko stana sie bogaci nie zwracaja uwagi na zeczy ktore kiedys byly im do czegos potrzegne. wyzucaja kase na lewo i prawo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:24:11+01:00
Przypowieść o synu marnotrawnym ma odniesienie do dzisiejszych czasów. Często ludzie, którzy byli bogaci i np. uprawiali hazard, potracili swoje majątki. Dopiero wtedy zaczynają wid zieć, co stracili i docaniać życie, które dotąd wiedli, a którego nie doceniali. Nagle zaczynają żałowac tego, co zrobili i z wysiłkiem i wielkim trudem, a także często z grzechami na sumieniu próbują odzyskać to, co tak łatwo stracić, a trudno odbudować - dawne życie i zaufanie njabliższych.

To tylee. Nie mogę już nic więcej mądrego wymyślić xd :) Chyba trochę pomogłaam... :)