Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:21:14+01:00
Mianownik cudzysłów cudzysłowy
Dopełniacz cudzysłowu cudzysłowów
Celownik cudzysłowowi cudzysłowom
Biernik cudzysłów cudzysłowy
Narzędnik cudzysłowem cudzysłowami
Miejscownik cudzysłowie cudzysłowach
Wołacz cudzysłów cudzysłowy
2010-01-18T15:38:28+01:00
Mianownik(kto? co?)cudzysłów cudzysłowy
Dopełniacz(kogo? czego?) cudzysłowu cudzysłowów
Celownik(komu? czemu?) cudzysłowowi cudzysłowom
Biernik(kogo? co?) cudzysłów cudzysłowy
Narzędnik(z kim? czym?) cudzysłowem cudzysłowami
Miejscownik(o kim? o czym?)cudzysłowie cudzysłowach
Wołacz(O!) cudzysłów cudzysłowy