Odpowiedzi

2010-01-14T15:48:07+01:00
Komórka roślinna zbudowana z:

Ściany komórkowej, błony komórkowej, jądra komórkowego, chloroplastów (ciałek zieleni) i cytoplazmy.

Komórka zwierzęca zaś z:
Błony komórkowej, cytoplazmy, jadra komórkowego.

Wniosek:)
Różnica polega na tym, że komórka zwierzęca nie ma ściany komórkowej i chloroplastów...:)
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T15:48:43+01:00
Różnice są trzy:
1. Roślinna ma jedną, dużą wodniczkę, a zwierzęca ma kilka małych;
2. Roślinna ma ścianę komórkową a zwierzęca nie;
3. Roślinna ma chloroplasty a zwierzęca nie.

;)
94 4 94
2010-01-14T15:49:57+01:00
Komórka roślinna w odróżnieniu od komórki zwierzęcej posiada: ścianę komórkową i plastydy. Wakuola w komórce roślinnej jest zazwyczaj jedna, duża i położona centralnie, natomiast w komórce zwierzęcej występuje kilka rozrzuconych wakuoli.
30 3 30