Odpowiedzi

2010-01-14T15:52:43+01:00
Krok 1

W momencie kiedy czujesz że zaraz wybuchniesz weź 10 głębokich wdechów. To naprawdę działa! Postaraj się wyłączyć, wyobrazić sobie, że cię w tej chwili nie ma, nie myśl o niczym, skup się wyłącznie na oddechach. Powietrze bierz ustami, głęboki wdech, przytrzymaj na chwilkę i wypuść nosem. Dzięki temu wyciszysz nieco swój organizm
i będziesz logiczniej myśleć.
krok 2

Pomyśl o danej sytuacji. Postaraj sobie uświadomić co cię tak zdenerwowało i dlaczego. Możliwe że twoja reakcja jest przesadzona. Musisz sobie uzmysłowić fakt, że twoja złość uderzy bardziej w ciebie niż w osobę w którą ją skierujesz. Dopuszczając do wybuchu gniewu jesteś od razu na przegranej pozycji.
krok 3

Jeśli często zdarza ci się denerwować z byle powodu zacznij przyjmować dodatkowe suplementy diety. Zacznij od gingko i omega 3. Suplementy te pomogą
ci kontrolować swoją agresję wzmacniając układ nerwowy
17 2 17
2010-01-14T15:55:15+01:00
1. nie myśl, otym co się wydarzyło.
2.ZApomnij o tym.
3.Posłuchaj relaksującej muzyki.
4.Odpręższ sie.
5.Porozmawiaj z przyjacielem.
6.policz do 10
7. prześpij się, żeby zapomniec.
8.nie przejmuj się tym, co się wydarzyło.
kurcze pisałąm szybko, nie wiem 2
49 4 49
2010-01-14T15:56:08+01:00
1. zajmij się czymś.
2. pomóż innym.
3.opanuj się.
4. odrób lekcje.
5.idź dz sklepu.
6. pójdź do kolegi lub koleżanki.
7.pójdź się odstresuj do parku
8. przejdź obojętnie koło tej sprawy.
9. pograj na kompie.
10.napisz SMS do kogoś
35 3 35